2-2.jpg
kosskiszobon-2.jpg
2-2.jpg

Kedves felvételiző végzős diákok!

 

Ide kattintva érhető el a felvi.hu honlapja, ahol a felsőoktatási felvételi eljárással kapcsolatos információk megtalálhatóak.

 

FONTOSABB INFÓK:

JELENTKEZÉS:

A magyarországi központi felsőoktatási felvételi eljárásban jelentkezni kizárólag elektronikusan lehet, a Felvi.hu E-felvételi szolgáltatásán keresztül. Itt az adatokat egy webes felületen kell rögzíteni. Az E-felvételit a Felvi.hu-n történő regisztráció után lehet használni.

Figyelem! Fontos, hogy a jelentkezési határidő után, az eljárás alatt is rendszeresen figyelje a megadott e-mail postafiókját, és az oda érkező hivatalos értesítéseket, felszólításokat, hiánypótlási kéréseket, tájékoztatásokat!

A 2017. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás jelentkezési időszakában – azaz 2018. december 21. és 2019. február 15. között – az E-felvételi kizárólag jelentkezésre, ezt követően 2017. február 20-ig a jelentkezés hitelesítésére szolgál (e-jelentkezés). Az eljárás ezt követő szakaszában – az adatfeldolgozási folyamat befejezésével – pedig a jelentkezéssel kapcsolatos folyamatos online tájékoztatás, illetve az ügyintézési funkciók (pl. adatmódosítás, dokumentum-feltöltés, sorrendmódosítás, betekintés a személyes adatokba, jelentkezésekbe, pontszámokba) érhetők el (e-ügyintézés).

A jelentkezés határideje: 2019. február 15.


A jelentkezési határidőt követően NEM lehet benyújtani jelentkezést, illetve a hitelesítési határidőn túl NEM lehet hitelesíteni a benyújtott felvételi jelentkezési kérelmet!

A JELENTKEZÉS HITELESÍTÉSE

A jelentkezőnek az űrlapok kitöltése, illetve az eljárási díj befizetése után hitelesítenie kell jelentkezését, e nélkül a jelentkezés érvénytelen! A hitelesítést ajánlott Ügyfélkapun keresztül megtenni, de lehetőség van a kinyomtatott és aláírt hitelesítő adatlap postai úton történő beküldésére is.

1. Ügyfélkapun keresztül

Az Ügyfélkapu olyan szolgáltatás, amelynek segítségével – a személyazonosság igazolása mellett – biztonságosan kapcsolatba lehet lépni elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó intézményekkel. A szolgáltatást állampolgárságtól függetlenül mindenki igénybe veheti.

Ha még nem rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval: az egyszeri regisztrációt személyesen bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán, külképviseleten, vagy elektronikusan indíthatja el 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában, de arra figyelni kell, hogy ideiglenes regisztráció nem fogadható el az E-felvételi jelentkezés hitelesítéséhez. (Az E-felvételin kívül folyamatosan bővülő körben számos egyéb ügyet lehet elektronikus úton intézni Ügyfélkapuval. Bővebb információ: www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu). (A linkre kattintva kilép a hivatalos Tájékoztatóból.)

Ha már rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval, akkor az E-felvételi felületén található hitelesítés funkció használatával a két rendszerbe történő párhuzamos bejelentkezés után a hitelesítés automatikusan megtörténik, melyről elektronikus értesítést kap. A hitelesítési folyamat végrehajtására vonatkozó pontos útmutatást az E-felvételi felülete tartalmazza.

Figyelem! Amennyiben az Ügyfélkapuval történő hitelesítés többszöri kísérlet után sem sikeres (pl. a természetes személyazonosítók karakterszinten nem egyeznek), akkor a hitelesítő adatlapot nyomtassa ki és aláírásával ellátva postázza.

2. Hitelesítő adatlappal

Amennyiben a jelentkező nem él az Ügyfélkapun keresztül történő hitelesítési lehetőséggel, akkor az űrlapok kitöltése – adatainak ellenőrzése és mentése – után ki kell nyomtatnia a felületről az ún. hitelesítő adatlapot. Ez tartalmaz minden olyan adatot, amelyet a jelentkező a kérelmében rögzített, beleértve a feltöltött dokumentumok listáját is.

A hitelesítő adatlapot a jelentkezőnek aláírva – ajánlott küldeményként – kell postáznia a következő címre: Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190. A jelentkező jelentkezési szándéka a hitelesítés után válik érvényessé.

Bármelyik módot válassza is a jelentkező, javasolt a hitelesítést akkor megtennie, amikor már biztos abban, hogy nem kíván változtatni (vagy a jelentkezési határidő eleve lejárt).

Figyelem! Amennyiben a hitelesítő adatlap legenerálása és beküldése után, de még a jelentkezési határidő lejárta előtt bármit változtat az E-felvételiben (adatot módosít, befizetési igazolást, dokumentumot tölt fel stb.), úgy ismét le kell generálnia a hitelesítő adatlapot, és be kell küldenie, különben érvénytelen lesz a jelentkezése! Ügyfélkapu segítségével történt hitelesítés esetében az adatmódosítást követően sikeresen meg kell ismételnie a teljes hitelesítési folyamatot.

Az Ügyfélkapu segítségével történő hitelesítés, illetve a hitelesítő adatlap postára adásának határideje: 2019. február 20.

Kedves felvételiző végzős diákok!

 

Ide kattintva érhető el a felvi.hu honlapja, ahol a felsőoktatási felvételi eljárással kapcsolatos információk megtalálhatóak.

 

FONTOSABB INFÓK:

JELENTKEZÉS:

A magyarországi központi felsőoktatási felvételi eljárásban jelentkezni kizárólag elektronikusan lehet, a Felvi.hu E-felvételi szolgáltatásán keresztül. Itt az adatokat egy webes felületen kell rögzíteni. Az E-felvételit a Felvi.hu-n történő regisztráció után lehet használni.

Figyelem! Fontos, hogy a jelentkezési határidő után, az eljárás alatt is rendszeresen figyelje a megadott e-mail postafiókját, és az oda érkező hivatalos értesítéseket, felszólításokat, hiánypótlási kéréseket, tájékoztatásokat!

A 2017. évi általános felsőoktatási felvételi eljárás jelentkezési időszakában – azaz 2018. december 21. és 2019. február 15. között – az E-felvételi kizárólag jelentkezésre, ezt követően 2017. február 20-ig a jelentkezés hitelesítésére szolgál (e-jelentkezés). Az eljárás ezt követő szakaszában – az adatfeldolgozási folyamat befejezésével – pedig a jelentkezéssel kapcsolatos folyamatos online tájékoztatás, illetve az ügyintézési funkciók (pl. adatmódosítás, dokumentum-feltöltés, sorrendmódosítás, betekintés a személyes adatokba, jelentkezésekbe, pontszámokba) érhetők el (e-ügyintézés).

A jelentkezés határideje: 2019. február 15.


A jelentkezési határidőt követően NEM lehet benyújtani jelentkezést, illetve a hitelesítési határidőn túl NEM lehet hitelesíteni a benyújtott felvételi jelentkezési kérelmet!

A JELENTKEZÉS HITELESÍTÉSE

A jelentkezőnek az űrlapok kitöltése, illetve az eljárási díj befizetése után hitelesítenie kell jelentkezését, e nélkül a jelentkezés érvénytelen! A hitelesítést ajánlott Ügyfélkapun keresztül megtenni, de lehetőség van a kinyomtatott és aláírt hitelesítő adatlap postai úton történő beküldésére is.

1. Ügyfélkapun keresztül

Az Ügyfélkapu olyan szolgáltatás, amelynek segítségével – a személyazonosság igazolása mellett – biztonságosan kapcsolatba lehet lépni elektronikus közigazgatási ügyintézést nyújtó intézményekkel. A szolgáltatást állampolgárságtól függetlenül mindenki igénybe veheti.

Ha még nem rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval: az egyszeri regisztrációt személyesen bármelyik okmányirodában, kormányhivatali ügyfélszolgálati irodában, adóhatóság ügyfélszolgálatán, külképviseleten, vagy elektronikusan indíthatja el 2016. január 1-jét követően kiállított érvényes személyazonosító igazolvány birtokában, de arra figyelni kell, hogy ideiglenes regisztráció nem fogadható el az E-felvételi jelentkezés hitelesítéséhez. (Az E-felvételin kívül folyamatosan bővülő körben számos egyéb ügyet lehet elektronikus úton intézni Ügyfélkapuval. Bővebb információ: www.magyarorszag.hu/ugyfelkapu). (A linkre kattintva kilép a hivatalos Tájékoztatóból.)

Ha már rendelkezik Ügyfélkapu regisztrációval, akkor az E-felvételi felületén található hitelesítés funkció használatával a két rendszerbe történő párhuzamos bejelentkezés után a hitelesítés automatikusan megtörténik, melyről elektronikus értesítést kap. A hitelesítési folyamat végrehajtására vonatkozó pontos útmutatást az E-felvételi felülete tartalmazza.

Figyelem! Amennyiben az Ügyfélkapuval történő hitelesítés többszöri kísérlet után sem sikeres (pl. a természetes személyazonosítók karakterszinten nem egyeznek), akkor a hitelesítő adatlapot nyomtassa ki és aláírásával ellátva postázza.

2. Hitelesítő adatlappal

Amennyiben a jelentkező nem él az Ügyfélkapun keresztül történő hitelesítési lehetőséggel, akkor az űrlapok kitöltése – adatainak ellenőrzése és mentése – után ki kell nyomtatnia a felületről az ún. hitelesítő adatlapot. Ez tartalmaz minden olyan adatot, amelyet a jelentkező a kérelmében rögzített, beleértve a feltöltött dokumentumok listáját is.

A hitelesítő adatlapot a jelentkezőnek aláírva – ajánlott küldeményként – kell postáznia a következő címre: Oktatási Hivatal, 1380 Budapest, Pf. 1190. A jelentkező jelentkezési szándéka a hitelesítés után válik érvényessé.

Bármelyik módot válassza is a jelentkező, javasolt a hitelesítést akkor megtennie, amikor már biztos abban, hogy nem kíván változtatni (vagy a jelentkezési határidő eleve lejárt).

Figyelem! Amennyiben a hitelesítő adatlap legenerálása és beküldése után, de még a jelentkezési határidő lejárta előtt bármit változtat az E-felvételiben (adatot módosít, befizetési igazolást, dokumentumot tölt fel stb.), úgy ismét le kell generálnia a hitelesítő adatlapot, és be kell küldenie, különben érvénytelen lesz a jelentkezése! Ügyfélkapu segítségével történt hitelesítés esetében az adatmódosítást követően sikeresen meg kell ismételnie a teljes hitelesítési folyamatot.

Az Ügyfélkapu segítségével történő hitelesítés, illetve a hitelesítő adatlap postára adásának határideje: 2019. február 20.


facebookemail